Društvo SLOGA osnovano je 1947. godine sa sjedištem u Đurđevcu. Tijekom svojeg dugogodišnjeg poslovanja u kojem je bilo i uspona i padova otvorilo je sveukupno 84 maloprodajnih mjesta, nekoliko desetaka ugostiteljskih objekata i vlastitu veleprodaju sa voznim parkom.
Samo poduzeće bilo je organizirano u tri cjeline:
- SLOGA maloprodaja
- SLOGA ugostiteljstvo
- SLOGA veleprodaja
Tijekom pretvorbe 1992. godine SLOGA se razdvojila u nova društva:
- Veletrgovina
- HTT PICOK
- SLOGA maloprodaja
SLOGA maloprodaja neposredni prethodnik današnje SLOGE zapala je u teškoće u poslovanju, koje su rezultirale otvaranjem stečajnog postupka 1996. godine.
Preustrojem poslovanja tijekom stečajnog postupka ostvareni su pozitivni rezultati, na osnovu kojih je postignuta prisilna nagodba sa vjerovnicima, te je društvo izašlo iz stečaja 1999. godine kao SLOGA d.d. Đurđevac, sa većinskim vlasnikom BILOKALNIK d.d. Koprivnica.
Od tada počinje poslovni uspon današnje SLOGE, strateškom odrednicom stvaranja maloprodajne mreže roba široke potrošnje. SLOGA d.d. je po izlasku iz stečaja poslovala sa 7 maloprodajnih mjesta, da bi danas poslovala sa 53 prodavaonom vlastite maloprodajne mreže.
Osim Grada Đurđevca SLOGINA maloprodajna mreža danas pokriva sve Općine i značajnija naselja koja gravitiraju gradovima Đurđevcu i Koprivnici. Svojim razvojem i poslovnim podacima SLOGA je izrasla u vodeće trgovačko društvo u Koprivničko-Križevačkoj županiji u kategoriji manjih prodavaona te je zbog rasprostranjenosti svojih prodavaona postala izuzetno značajan opskrbljivač stanovništva svakodnevnim potrebama.
Godine 2003. većinski vlasnik SLOGE postaje društvo MLIN d.o.o. Podravske Sesvete, čiji je osnovni cilj daljnji rast i razvoj SLOGE i unapređenje efikasnosti poslovanja. Društvo danas zapošljava 284 zaposlenika, ostvaruje ukupni prihod od sto šezdeset milijuna kuna, solventno je i uspješno posluje. Sve svoje obaveze iz poslovanja: - prema zaposlenima, dobavljačima, državnom proračunu, izmiruje u ugovorenim, odnosno zakonskim rokovima.
SLOGINE prodavaone su prepoznatljive svojim izgledom, vanjskim i unutrašnjim uređenjem, bogatim izborom roba i umjerenim cijenama. SLOGINI daljnji planovi širenja maloprodajne mreže usmjereni su na značajnija naselja u našoj županiji koja još nisu pokrivena, te na rubne dijelove Virovitičko-Podravske, Varaždinske i Međimurske županije.
Najznačajniji daljnji investicijski projekti vezani su uz Grad Đurđevac, a to je uređenje okoliša i parkirališta Robne kuće i dovršenje uređenja svih prodavaonica u Đurđevcu. Uvjereni smo da Sloga podravska trgovina razvojem svojeg poslovanja, jačanjem svojih poslovnih veza sa domicilnim dobavljačima, kao i poslovnim vezama sa dobavljačima iz cijele Hrvatske, daje pozitivan doprinos imenu i ugledu Grada Đurđevca.