Sloga Podravska Trgovina Facebook
Rotator-01
Rotator-02
Rotator-03
Rotator-04
Podravska kuponijada

Sloga podravska trgovina - O nama

Sloga podravska trgovina

Sloga podravska trgovina je maloprodajni trgovački lanac roba široke potrošnje pretežito prehrambene, s najvećim brojem prodavaonica u Koprivničko-križevačkoj županiji. Sa svojom mrežom od 71 prodajnih mjesta, smještenih u gradovima Koprivnici i Đurđevcu, te svim općinama i većim naseljima u Koprivničko-križevačkoj županiji zadovoljava svakodnevne potrebe veliko broja stanovništva za osnovnim živežnim namirnicama i ostalim proizvodima neophodnim svakom domaćinstvu.

Podravska trgovinaSvi naši maloprodajni objekti prepoznatljivi su po svojoj uređenosti kako vanjskoj tako i unutrašnjoj, njihova veličina i prodajni asortiman prilagođeni sredini u kojoj posluju i potrošačkim navikama i željama kupaca. Sloga podravska trgovina opremljenošću i ponudom u svojoj maloprodajnoj mreži prati sve trendove u današnjem trgovačkom poslovanju i dostojan je sljednik nekadašnje Sloge, čiji začeci poslovanja i tradicija trgovačke djelatnosti seže u daleku 1947. godinu.

Osim gotovinskog plaćanja kupcima omugućavamo plaćanje debitnim i kreditnim karticama. U našem prodajnom asortimanu zastupljeni su proizvodi svih uglednijih hrvatskih tvrtki, a također i proizvodi manjih poduzetnika koji su kvalitetom i cijenama svojih artikala osigurali zastupljenost na našim policama. Sjedište trgovačkog lanca je u Đurđevcu, u kojem posluju i dva najveća i najreprezentativnija objekta; Robna kuća i robni centar „Tržnica“ Đurđevac.

Osim razgranate maloprodajne mreže, uređenosti i opremljenosti prodavaonica, najveća vrijednost poduzeća su ljudski resursi, odnosno 262 prodavača u prodavaonicama, koji svojim odnosom prema kupcima svakodnevno promiču ime i ugled tvrtke.

Plan antikorupcijskog programa preuzmite ovdje: Plan antikorupcijskog programa.pdf
Sponzorstva i donacije preuzmite ovdje: Sponzorstva i donacije.pdf

Postanak Sloge

Društvo SLOGA osnovano je 1947. godine sa sjedištem u Đurđevcu. Tijekom svojeg dugogodišnjeg poslovanja u kojem je bilo i uspona i padova otvorilo je sveukupno 84 maloprodajnih mjesta, nekoliko desetaka ugostiteljskih objekata i vlastitu veleprodaju sa voznim parkom.

Samo poduzeće bilo je organizirano u tri cjeline:

  • SLOGA maloprodaja
  • SLOGA ugostiteljstvo
  • SLOGA veleprodaja

Tijekom pretvorbe 1992. godine SLOGA se razdvojila u nova društva:

  • Veletrgovina
  • HTT PICOK
  • SLOGA maloprodaja

Podravska trgovina - maloprodajaSLOGA maloprodaja neposredni prethodnik današnje SLOGE zapala je u teškoće u poslovanju, koje su rezultirale otvaranjem stečajnog postupka 1996. godine.

Preustrojem poslovanja tijekom stečajnog postupka ostvareni su pozitivni rezultati, na osnovu kojih je postignuta prisilna nagodba sa vjerovnicima, te je društvo izašlo iz stečaja 1999. godine kao SLOGA d.d. Đurđevac, sa većinskim vlasnikom BILOKALNIK d.d. Koprivnica.

Od tada počinje poslovni uspon današnje SLOGE, strateškom odrednicom stvaranja maloprodajne mreže roba široke potrošnje. SLOGA d.d. je po izlasku iz stečaja poslovala sa 7 maloprodajnih mjesta, da bi danas poslovala sa 53 prodavaonom vlastite maloprodajne mreže.

Osim Grada Đurđevca SLOGINA maloprodajna mreža danas pokriva sve Općine i značajnija naselja koja gravitiraju gradovima Đurđevcu i Koprivnici. Svojim razvojem i poslovnim podacima SLOGA je izrasla u vodeće trgovačko društvo u Koprivničko-Križevačkoj županiji u kategoriji manjih prodavaona te je zbog rasprostranjenosti svojih prodavaona postala izuzetno značajan opskrbljivač stanovništva svakodnevnim potrebama.

Podravska trgovina - prodaja mješovite robeGodine 2003. većinski vlasnik SLOGE postaje društvo MLIN d.o.o. Podravske Sesvete, čiji je osnovni cilj daljnji rast i razvoj SLOGE i unapređenje efikasnosti poslovanja. Društvo danas zapošljava 284 zaposlenika, ostvaruje ukupni prihod od sto šezdeset milijuna kuna, solventno je i uspješno posluje. Sve svoje obaveze iz poslovanja: - prema zaposlenima, dobavljačima, državnom proračunu, izmiruje u ugovorenim, odnosno zakonskim rokovima.

SLOGINE prodavaone su prepoznatljive svojim izgledom, vanjskim i unutrašnjim uređenjem, bogatim izborom roba i umjerenim cijenama. SLOGINI daljnji planovi širenja maloprodajne mreže usmjereni su na značajnija naselja u našoj županiji koja još nisu pokrivena, te na rubne dijelove Virovitičko-Podravske, Varaždinske i Međimurske županije.

Najznačajniji daljnji investicijski projekti vezani su uz Grad Đurđevac, a to je uređenje okoliša i parkirališta Robne kuće i dovršenje uređenja svih prodavaonica u Đurđevcu. Uvjereni smo da Sloga podravska trgovina razvojem svojeg poslovanja, jačanjem svojih poslovnih veza sa domicilnim dobavljačima, kao i poslovnim vezama sa dobavljačima iz cijele Hrvatske, daje pozitivan doprinos imenu i ugledu Grada Đurđevca.

Misija

Omogućiti kupcima najbolji asortiman, kvalitetu, povoljne cijene, vrhunsku uslugu i zadovoljstvo kupnje u suradnji sa lokalnim poslovnim partnerima. Sretan i zadovoljan kupac naša je misija.

Vizija

Biti vodeći trgovački lanac u sjeverozapadnoj Hrvatskoj te širokom lepezom proizvoda i pristupačnim cijenama dosegnuti i do najudaljenijih kupaca naše regije, nastojeći kupcima biti prvi izbor u kupovini, pouzdan partner poslovnm suradnicima, zaposlenima najpoželjniji poslovodac i društveno odgovorna kompanija.